24-03-2020
1.Συμπληρώνω τις λέξεις με τα γράμματα που λείπουν: ρθ, ρφ, ρδ, ρτ, ρν, ρκ:
Μα_ _ α, κα_ _ίτσα , κο_ _ έλα, πο_ _ α, α _ _ί, πα_ _ ο
2.Συμπληρώνω και διαβάζω:
Η Μά_ _α φόρεσε μια όμο_ _η κο_ _ έλα.
Το α_ _ άκι έφαγε α_ _ετό χο_ _άρι.
3.Γράφω τις παρακάτω λέξεις σε τρεις στήλες:
Μάρθα, καράβι, παιδί, γάτα, αρνί, μαθητής, θρανίο, λύκος, καρφίτσα, μανάβης, ελέφαντας, τραπέζι, πίνακας, άλογο, δάσκαλος.
Πρόσωπα |
Ζώα |
Πράγματα |
4.Ξαναγράφω τις προτάσεις, αρχίζοντας με τη λέξη δυο:
π.χ. Ένας κήπος πράσινος.
Δυο κήποι πράσινοι.
Μια κορδέλα γαλάζια.
…………………………………………………………………………………………………..
Ένα τόπι κίτρινο.
……………………………………………………………………………………………………
Μια σοκολάτα καφετιά.
……………………………………………………………………………………………………
5.Βάζω τις λέξεις στη σωστή σειρά και γράφω πρόταση:
Μπάμπης, χαρά, έλαμπε, Ο, από, του, τη
……………………………………………………………………………………………………
6.Γράφω στο τετράδιο αντιγραφής 4 φορές:
Πέντε ντομάτες κι έντεκα μανταρίνια.
Η δασκάλα,
Χρέλια Ανδρεάνα