24-03-2020

 

1.Συμπληρώνω τις λέξεις με τα γράμματα που λείπουν: ρθ, ρφ, ρδ, ρτ, ρν, ρκ:

Μα­_ _ α,        κα_ _ίτσα ,         κο_ _ έλα,      πο_ _ α,      α  _ _ί,           πα_ _ ο

 

2.Συμπληρώνω και διαβάζω:

Η  Μά_ _α    φόρεσε    μια   όμο_ _η     κο_ _ έλα.

Το    α_ _ άκι   έφαγε    α_ _ετό     χο_ _άρι.

 

3.Γράφω τις παρακάτω λέξεις σε τρεις στήλες:

Μάρθα,  καράβι,  παιδί,  γάτα,  αρνί,  μαθητής,  θρανίο,  λύκος,  καρφίτσα,  μανάβης,  ελέφαντας,  τραπέζι,  πίνακας,  άλογο,  δάσκαλος.

Πρόσωπα

Ζώα

Πράγματα

 

4.Ξαναγράφω τις προτάσεις, αρχίζοντας με τη λέξη δυο:

π.χ. Ένας  κήπος  πράσινος.

Δυο  κήποι  πράσινοι.

Μια  κορδέλα  γαλάζια.

…………………………………………………………………………………………………..

Ένα  τόπι  κίτρινο.

……………………………………………………………………………………………………

Μια  σοκολάτα   καφετιά.

……………………………………………………………………………………………………

 

5.Βάζω τις λέξεις στη σωστή σειρά και γράφω πρόταση:

Μπάμπης,   χαρά,   έλαμπε,   Ο,   από,   του,   τη

……………………………………………………………………………………………………

 

6.Γράφω στο τετράδιο αντιγραφής 4 φορές:

Πέντε   ντομάτες   κι   έντεκα   μανταρίνια.

Η δασκάλα,

Χρέλια Ανδρεάνα

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ 2